• Посилання скопійовано

Увага! Тимчасові технічні труднощі в Резерв+

За даними Міноборони, спостерігається нестабільний доступ застосунку до системи Трембіта, яка забезпечує взаємодію між державними реєстрами

Увага! Тимчасові технічні труднощі в Резерв+

Міноборони у своєму Телеграм-каналі наголосило, що 23 лютого  спостерігається нестабільний доступ застосунку до системи Трембіта, яка забезпечує взаємодію між державними реєстрами. 

Міністерство підкреслило, що це може впливати на оновлення документів в Резерв+.

Але усі раніше видані документи залишаються діи‌сними. Рекомендуємо зберегти pdf-версію електронного віи‌ськового на смартфоні.

Технічна команда вже працює над відновленням стабільноі‌ роботи застосунку.

Автор: Русанова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»

  • З 1 червня Дія запустить мультишеринг документів
    Банки, фінустанови та інші СГ зможуть отримувати весь пакет потрібних документів від клієнта. Без ксерокопій, файлів та помилок у паперах. Саме так з 1 червня працюватиме новий сервіс для бізнесу — мультишеринг документів у Дії
    Сьогодні 10:0666
  • Як можна записатись до е-черги для відвідування ЦНАПу?
    До електронної черги для відвідування Центрів обслуговування платників можна записатись онлайн на Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі за посиланням: zir.tax.gov.ua/main/queue
    Сьогодні 07:2651
  • Особливості звільнення працівників під час війни
    Загальні підстави для звільнення, передбачені КЗпП, діятимуть і під час воєнного стану. Але Закон №2136 розширює перелік підстав для звільнення працівника з ініціативи роботодавця у період дії воєнного стану
    21.05.20251 8931
  • Як переглянути в Е-кабінеті інформацію про делегування права підпису?
    Для отримання інформації щодо відповідальних осіб, яким шляхом надсилання повідомлення делеговано право підпису електронних документів, платник податків може подати до ДПС запит за формою F/J 1391501
    21.05.202568
  • Заповнюємо ф. №20-ОПП на офіс: що врахувати?
    Для офісу ідентифікатор обʼєкта оподаткування може бути 37800001, де 378 – код типу обʼєкта оподаткування відповідно до рекомендованого довідника типів обʼєктів оподаткування, 00001 – внутрішній ідентифікатор, прийнятий платником
    20.05.2025133