• Посилання скопійовано

Як отримати кваліфікований електронний підпис: деталі від ПФУ

ЕЦП має таку саму юридичну силу, як і підпис на паперовому документі. Основні переваги використання КЕП: підтвердження, що ЕЦП належить конкретній особі; гарантія, що документи або повідомлення, підписані ним, не були змінені після підписання

Як отримати кваліфікований електронний підпис: деталі від ПФУ

Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області зазначає, що кваліфікований електронний підпис (КЕП) — це цифровий підпис, який відповідає юридичним вимогам та стандартам безпеки, встановленим відповідно до законодавства України, створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і підпис на паперовому документі.

Основні переваги використання КЕП:

  • підтвердження, що електронний підпис належить конкретній особі;
  • гарантія, що документи або повідомлення, підписані кваліфікованим електронним підписом, не були змінені після підписання;
  • зручність і швидкість підпису електронних документів.

Щоб отримати КЕП, необхідно:

1. звернутися до одного із кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг (перелік за посиланням) з паспортом та довідкою про присвоєння ідентифікаційного номера;

2. подати заяву та укласти договір про надання електронних довірчих послуг;

3. зберегти отриманий електронний ключ до підпису (бажано на змінному носії, наприклад, на флешці).

Строк дії електронного ключа — 1-2 роки.

Авторизувавшись на вебпорталі Пенсійного фонду України за допомогою КЕП, можливо:

  •  подати заяву на призначення та перерахунок пенсії;
  • внести зміни до пенсійної справи;
  • зробити виправлення персональних даних в реєстрі застрахованих осіб;
  • подати запит на отримання електронних документів;
  • перевести виплату пенсії з пошти на банк;
  • порахувати майбутню пенсію за допомогою сервісу «Пенсійний калькулятор»;
  • переглянути дані з Електронного реєстру листків непрацездатності;
  • подати скан-копії документів про трудову діяльність для оцифрування.

Як увійти на вебпортал Пенсійного фонду України за допомогою КЕП, дивіться у відеоінструкції.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Автоматизація»