Мінфін у листі від 27.12.2016 р. №31-11420-07-16/37214 нагадує, що операційна діяльність - це основна діяльність підприємства, а також інша діяльність, яка не є інвестиційною чи фінансовою діяльністю.
Витрати - це зменшення економічних вигод у вигляді вибуття активів або збільшення зобов’язань, які призводять до зменшення власного капіталу (за винятком зменшення капіталу за рахунок його вилучення або розподілення власниками).
Згідно з п. 7 П(С)БО 16 витрати визнаються витратами певного періоду одночасно з визнанням доходу, для отримання якого вони здійснені. Витрати, які неможливо прямо пов’язати з доходом певного періоду, відображаються у складі витрат того звітного періоду, в якому вони були здійснені.
Таким чином, Мінфін робить висновок: витрати, понесені підприємством під час участі в тендерах, зокрема на оплату послуг електронного майданчика, підготовку тендерної документації, можуть бути віднесені до складу витрат на збут (якщо учасник став переможцем торгів) або до складу інших витрат операційної діяльності (якщо учасник не став переможцем торгів).