• Посилання скопійовано

Річна інвентаризація: кому проводити обов’язково?

Податківці нагадали, хто повинен проводити річну інвентаризацію

Річна інвентаризація: кому проводити обов’язково?

ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що ст. 10 Закону №996 встановлені вимоги щодо проведення річної інвентаризації.

Так, частиною першою ст. 10 Закону №996 обумовлено, що для забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансових зобов’язань підприємства повинні проводити інвентаризацію активів і зобов’язань, під час якої перевіряють і документально підтверджують їх наявність, стан і оцінку.

Положенням про інвентаризацію активів та зобов’язань, затвердженим наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. №879 (далі – Положення №879), деталізовано проведення річної інвентаризації у суб’єктів господарювання.

Відповідно до частини першої ст. 2 Закону №996 та п. 1 р.І Положення №879 у загальному випадку інвентаризацію зобов’язані проводити:

• усі юридичні особи, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності;

• представництва іноземних суб’єктів господарювання, які зобов’язані вести бухгалтерський облік і подавати фінансову звітність згідно із законодавством України.

Докладно про порядок проведення інветаризації та документального оформлення, відображення результатів інвентаризації в бухгалтерському та податковому обліку - в аналітичній статті від редакції>>

Джерело: ГУ ДФС у Дніпропетровській області

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Облік окремих операцій»

  • Форма ТТН: ключові особливості заповнення!
    Які основні функції ТТН? Що таке ТТН? Яка структура товарно-транспортної накладної та які особливості її заповнення? Відповіді на ці та інші запитання – у новині
    19.02.20253622
  • Внесено зміни до НП(С)БО 1 та НП(С)БО 25
    Зокрема, термін «національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку» приведено у відповідність до Закону про бухоблік та уточнено визначення собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) мікропідприємствами
    11.02.20253 546
  • Втратили первинку на території бойових дій під час ВС: що робити?
    Податківці підкреслили, що у разі втрати або неможливості вивезення первинки з територій, де ведуться бойові дії, платник податків має право подати до ДПС повідомлення про неможливість вивезення/втрату первинки
    06.02.2025137
  • Огляд судової практики щодо застосування ТТН
    У цій статті розглянемо актуальну судову практику, пов’язану із застосуванням товарно-транспортних накладних (ТТН). Наприклад, в одному з випадків, під час перевірки ДПС не визнала податковий кредит платника ПДВ, а отже, донарахувала ПДВ і штрафи
    03.02.2025620
  • Як заповнювати нову форму ТТН: детальна інструкція від Мінрозвитку
    Мінрозвитку наголосило, що основним документом на перевезення вантажів є товарно-транспортна накладна, яка містить всі обов'язкові реквізити та затверджена у додатку 7 до Правил №363. Але текстовий опис полів нової форми можна не відображати у повному обсязі
    23.01.202513 60224