Міндоходів наказом від 30.12.2013 р. №867 затвердило форми:
1) Торгового патенту (короткотермінового) на провадження торговельної діяльності;
2) Торгового патенту (пільгового) на провадження торговельної діяльності;
3) Торгового патенту на провадження торговельної діяльності, діяльності з надання платних побутових послуг, торгівлі валютними цінностями, діяльності у сфері розваг;
4) Заявки на придбання торгового патенту.
Торговий патент заповнюється уповноваженою на те посадовою особою органу доходів і зборів. Торгові патенти підписуються керівником органу доходів і зборів, а у разі його відсутності - заступником керівника органу доходів і зборів та завіряються печаткою органу доходів і зборів. Оформлені для видачі, а також зіпсовані бланки торгових патентів реєструються у журналі обліку виданих торгових патентів.
У тексті торгового патенту підчистки і необумовлені виправлення не допускаються.
Виправлення помилок повинно бути обумовлено написом "Виправлено" та підтверджено підписом керівника органу доходів і зборів, а у разі його відсутності - заступником керівника органу доходів і зборів і печаткою органу доходів і зборів.
У торговому патенті відображається сума внесеного збору за виданий торговий патент на день його придбання, а щомісячне (щоквартальне) нарахування та внесення збору відображаються в автоматизованій інформаційній системі органу доходів і зборів за місцем придбання торгового патенту.