• Посилання скопійовано

Які правила звітування до ДПС для нотаріусів діють у 2025 році?

Податківці у своєму розʼясненні вказали, що нотаріуси зобов’язані щомісяця звітувати про посвідчені договори купівлі-продажу, дарування та свідоцтва про право спадщину

Які правила звітування до ДПС для нотаріусів діють у 2025 році?

У Головному управлінні ДПС у Хмельницькій області інформують, що нотаріуси зобов’язані щомісяця подавати до контролюючого органу інформацію про посвідчені договори купівлі-продажу рухомого і нерухомого майна, дарування та свідоцтва про право на спадщину.

У звітах має зазначатися вартість кожного договору, сума сплаченого податку, а також інші дані, передбачені податковим розрахунком. Звітність подається у формі додатка 4ДФ відповідно до наказу Мінфіну від 13.01.2015 №4.

Вся подана інформація накопичується в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) та використовується для перевірки правильності нарахувань, заповнення декларацій, підтвердження доходів для підприємств, установ та організацій.

За неподання або невчасне подання відомостей, а також за помилки у звітах передбачено штрафи:

  • 1020 грн – за перше порушення;
  • 2040 грн – за повторне порушення протягом року.

Джерело: ДПС у Хмельницькій області

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»