
ДПС у Донецькій області розповідає, що листування через Електронний кабінет платника створює умови для оперативної та зручної взаємодії платників податків з Державною податковою службою та має очевидні переваги:
- відсутність паперових документів,
- своєчасне отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції,
- Push-повідомлення на електронну пошту про надходження документу в Електронний кабінет,
- постійний доступ в Електронному кабінеті до архіву листування з податковою.
Що потрібно зробити для переходу на електронне листування?
1. Пройти електронну ідентифікацію в Електронному кабінеті (наприклад, за допомогою кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП).
2. Подати Заяву про бажання отримувати документи в електронному вигляді через меню «Листування з ДПС».
3. Після подання Заяви – всі офіційні документи надходитимуть через Електронний кабінет, а на електронну пошту – повідомлення.
Щоб подати Заяву – необхідно:
- увійти до приватної частини Електронного кабінету,
- у меню «Налаштування» обрати вкладку «Бажання листування з податковою»,
- натиснути «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на яку бажаєте отримувати повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет,
- підписати Заяву КЕП та надіслати.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали зазначену Заяву, здійснюється в електронній формі шляхом надіслання документа в Електронний кабінет з одночасним надісланням платнику податків на його електронну адресу інформації про вид документа, дату та час його надіслання.
Тож пропонуємо скористатись правом отримувати кореспонденцію від податкової через Електронний кабінет та впевнитись у зручності такого листування.