
ДФСУ у листі від 16.03.2015 р. №8696/7/99-99-11-03-01-17 повідомила, що у разі виявлення помилки щодо невключення зарплати працівника у звіт за звітний період страхувальник не має права після закінчення терміну подання цього звіту повторно формувати та подати до ДФС звіт з типом "початкова".
Страхувальник повинен виправити помилку як донарахування сум єдиного внеску на суму зарплати, нарахованої і в попередніх звітних періодах у звіті (Додаток 4) за наступний місяць, а саме у таблиці 6, із застосуванням коду типу нарахування 2 "сума зарплати, нарахована у попередніх звітних періодах на підставі бухгалтерських та інших документів, відповідно до яких проводиться нарахування (обчислення) або які підтверджують нарахування зарплати, на яку страхувальником самостійно донараховано суму ЄСВ.
Також податківці зауважили, що у разі виявлення страхувальником самостійно недостовірних відомостей, які подані після закінчення звітного періоду, страхувальник подає скасовуючі документи щодо виявлених недостовірних відомостей про застраховану особу та одночасно початкові документи із зазначеними вірними відомостями на одну застраховану особу разом з пояснювальною запискою щодо зміни відомостей.