• Посилання скопійовано

Змінились вимоги щодо отримання електронних ключів

ДФС у м. Києві нагадує, що з 30 жовтня 2015 року для отримання послуг ЕЦП представництво юросіб, фізосіб – підприємців, фізосіб та самозайнятих осіб в АЦСК ІДД ДФС здійснюватиметься особисто

Змінились вимоги щодо отримання електронних ключів

Головне управління ДФС у м. Києві звертає увагу, що для протидії шахрайству та захисту законних інтересів заявників з 30 жовтня 2015 року для отримання послуг електронного цифрового підпису (ЕЦП) представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюватиметься особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально. Зазначена довіреність повинна бути оформлена на номерному бланку суворої звітності.

Звертаємо увагу, що у нотаріально посвідченій довіреності необхідно надати представнику відповідні повноваження для отримання послуг ЕЦП (подання до АЦСК ІДД ДФС реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення та скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.

Нагадаємо, що у Києві посилені сертифікати відкритих ключів можна безкоштовно отримати у будь-якому з пунктів реєстрації користувачів АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, які знаходяться в приміщеннях Центрів обслуговування платників при податкових інспекціях міста Києва.

Координати столичних пунктів реєстрації користувачів:

Голосіївський район

м. Київ, вул. Жилянська, буд. 23а, каб. 104 

тел.: (044) 591-61-30

Дарницький район

м. Київ, вул. Кошиця, буд. 3, 1-й пов. тел.: (044) 596-60-05

Деснянський район

м. Київ, вул. Закревського, буд. 41, 1-й пов., каб. 119 

тел.: (044) 530-04-61

Дніпровський район

м. Київ, Харківське шосе, буд. 4а, 1-й поверх праворуч 

тел.: (044) 296-75-66

Оболонський район

м. Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, буд. 58, 1-й пов., каб. 130 

тел.: (044) 464-05-27

Печерський район

м. Київ, вул. Лескова, буд. 4, 1-й поверх ліворуч 

тел.: (044) 201-89-03

Подільський район

м. Київ-80, вул. Турівська, буд. 12, каб. 105 

тел.: (044) 425-32-27

Святошинський район

м. Київ, вул. Котельникова, буд. 14, 1-й пов., каб. 100 

тел.: (044) 452-35-36

Солом`янський район

м. Київ, вул. Смілянська, буд. 6, 1-й поверх ліворуч, каб. 14 

тел.: (044) 245-91-52

Шевченківський район

м. Київ, вул. Політехнічна, буд. 5а, каб. 8 

тел.: (044) 238-02-29

Джерело: ГУ ДФС у м. Києві

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.202512
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202525
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025574
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202591
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202527