Податківці у листі від 09.02.2016 р. №2817/10/28-10-06-11 пояснили алгоритм складання розділу "I. Розрахунок суми земельного податку" декларації з плати за землю.
У колонці 2 зазначається код цільового призначення земельної ділянки відповідно до Класифікації видів цільового призначення земель (двозначний номер арабськими цифрами). Інформація щодо категорії (цільового призначення земель) має відповідати інформації, що зазначена в документах, які засвідчують право власності земельними ділянками.
У колонці 3 вказується вид права на земельну ділянку:
1 - власність;
2 - постійне користування;
3 - оренда.
При поданні декларації з земельного податку у колонці 3 розд. I буде проставлятись вид права "1" (якщо земельна ділянка перебуває у приватній власності платника) або "2" (якщо земельна ділянка перебуває у постійному користуванні платника).
У колонці 4 вказується серія та номер документа, що посвідчує право власності та/або користування земельними ділянками (наприклад, серія та номер свідоцтва про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно (земельну ділянку)).
У колонках 5 та 6 зазначається номер та дата (у форматі мм.рррр) державного акта на земельну ділянку (у разі наявності).