• Посилання скопійовано

Чи можна подати уточнюючу звітність, якщо термін перевірки перенесено

Чи має право госпсуб'єкт подати уточнюючу звітність за період, який визначено у наказі про проведення документальної перевірки, якщо після початку проведення такої перевірки контролюючим органом було видано наказ про перенесення термінів її проведення?

Чи можна подати уточнюючу звітність, якщо термін перевірки перенесено

ДФС в інформаційно-довідковому ресурсі "ЗІР" (категорія 135.02)  зазначила: якщо під час проведення документальної перевірки до органу ДФС за місцем обліку від платника податків надійшло повідомлення про втрату, пошкодження або дострокове знищення документів або вилучення документів правоохоронними та іншими органами (у зв’язку з чим встановлено неможливість подальшого проведення перевірки) посадові особи складають акт довільної форми.

В акті зазначаються причини неможливості продовжувати перевірку у терміни, вказані у направленні та наказі, та робиться відповідний запис про проведення зазначеної перевірки після усунення причин, які призвели до неможливості її проведення.

На підставі цього акта органом ДФС, яким було призначено перевірку, видається наказ про перенесення термінів проведення такої перевірки на строк, визначений відповідно до п. 44.5 ПКУ або п. 85.9 ПКУ, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам).

Новий наказ про проведення перевірки не видається та нові направлення на проведення перевірки не виписуються. 

Якщо терміни, визначені п. 44.5 ПКУ, достроково скорочуються - видається наказ про поновлення перевірки не пізніше наступного робочого дня, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам). 

Після отримання копій всіх вилучених правоохоронними та іншими органами документів або забезпечення доступу до них терміни проведення перевірки поновлюються не пізніше наступного робочого дня, про що видається наказ про поновлення перевірки, копія якого вручається платнику податків (посадовим особам платника податків або його законним (уповноваженим) представникам).

При цьому платник податків під час проведення документальних планових та позапланових перевірок не має права подавати уточнюючі розрахунки до поданих ним раніше податкових декларацій за будь-який звітний (податковий) період з відповідного податку і збору, який перевіряється контролюючим органом.

Отже, якщо після початку проведення документальної перевірки контролюючим органом було видано наказ про перенесення термінів її проведення, суб’єкт господарювання не має права подати уточнюючу звітність за період, який визначено у наказі про проведення перевірки.

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»

  • Скільки транзитних декларацій оформлено у І кварталі 2025 року?
    У І кварталі 2025 року ДМС оформила 25,8 тис. транзитних декларацій, що на понад 2 тис. більше, ніж у попередньому кварталі. Це найбільша кількість декларацій за квартал з початку приєднання України до Конвенції про процедуру спільного транзиту
    18.04.202512
  • Продаж авто: як відзвітувати та сплатити податки?
    Якщо фізособа продала рухоме майно і з цього доходу не було сплачено ПДФО або ВЗ, то вона зобов’язана до 1 травня року, наступного за звітним, подати декларацію про майновий стан і визначити відповідні ПЗ та до 1 серпня сплатити такі ПЗ
    18.04.202522
  • Чи можна сформувати заяву-розрахунок за паперовими лікарняними?
    В особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг ПФУ страхувальники можуть сформувати заяву-розрахунок на підставі даних паперового листка непрацездатності. Для цього у формі заяви-розрахунку потрібно зазначити тип листка непрацездатності – “паперовий”
    18.04.2025546
  • Як заповнити таблицю 1.1 додатка 2 до декларації з ПДВ?
    У таблиці 1.1 додатка 2 розшифровується вся сума ПДВ до бюджетного відшкодування, яка виникла за рахунок коригування ПЗ за операцією з експорту РЕЗ, та заповнюється у разі декларування такої суми до бюджетного відшкодування у графі 9 таблиці 1 додатка 2
    18.04.202591
  • Скільки декларацій про майновий стан вже подано за 2024 рік?
    Наразі сума задекларованих доходів становить 88,2 млрд грн. Це на 32,7 млрд грн більше, ніж в аналогічному періоді минулого року. На 14 квітня вже подано понад 104 тис. декларацій про майновий стан. Це – 101% від показника минулорічної кампанії
    17.04.202527