ДФС у листі від 10.05.2016 р. №10299/6/99-95-42-02-16 роз'яснила: якщо державна реєстрація припинення права власності на об’єкт нерухомого майна відбулась до 20 лютого звітного року, а "Звітну" декларацію вже подано, то до закінчення граничного терміну її подання платником податків - юрособою декларація подається за типом "Звітна нова", а після його закінчення - "Уточнююча".
У разі уточнення податкових зобов’язань протягом року (після граничного терміну подання декларації) або за минулі роки у заголовній частині декларації у рядку 03 "Уточнююча" проставляється відмітка "Х".
Графа "з урахуванням уточнень з" декларації заповнюється у разі уточнення податкових зобов’язань (зазначається місяць, з якого здійснюється уточнення показників).
Додаток до декларації "Відомості про наявні об’єкти житлової нерухомості" є невід’ємною частиною "Звітної", "Звітної нової" та "Уточнюючої" декларацій, у колонці 3 якого вказуються документи, що підтверджують виникнення, перехід та припинення права власності на об’єкти житлової нерухомості (свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу тощо).