У ЗІР (підкатегорія 135.03) податківці нагадують про існування електронного сервісу управління ЕЦП, який, зокрема, надає можливість керівнику вносити до системи подання документів в електронному вигляді інформацію щодо нового сертифіката керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифікату) або бухгалтера шляхом надання Повідомлення.
До закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів, платник формує і надсилає до автоматизованої системи «Єдине вікно подання електронної звітності» Повідомлення за кодом форми J(F)1391102.
До Повідомлення додаються сертифікати відповідальних осіб, зазначених у Повідомленні, та таке Повідомлення підписується ЕЦП цих відповідальних осіб. Сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання Повідомлення вже наявний у системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
У разі закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів потрібно переукладати Договір.
Нагадаємо, що текст примірного договору про визнання електронних документів, затверджений Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку (Наказ ДПАУ від 10.04.2008 №233).