• Посилання скопійовано

Чи можна подавати ліквідаційну звітність в електронному вигляді після внесення запису про припинення діяльності до ЄДР?

ДФСУ розповіла, чи має право госпсуб'єкт, який здійснював подання податкової звітності в електронному вигляді подавати звітність в електронному вигляді (у т.ч. ліквідаційну) після внесення запису про припинення діяльності до ЄДР

Чи можна подавати ліквідаційну звітність в електронному вигляді після внесення запису про припинення діяльності до ЄДР?

У підкатегорії 135.03 ресурсу «ЗІР» податківці відповіли на це запитання, посилаючись на п. 14 розділу ІІІ Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.

За ним дія Договору про визнання електронних документів та пов’язаних з ним повідомлень про надання інформації щодо електронного цифрового підпису припиняється, зокрема, після отримання інформації з ЄДР про державну реєстрацію припинення юридичної особи або за наявності в Реєстрі самозайнятих осіб інформації про зняття з обліку самозайнятої особи, як платника податків в контролюючому органі.

***

Читайте також:

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»