Державна казначейська служба у зв'язку з чисельними зверненнями, що надходять на «гарячу» телефонну лінію з питання доступу до автоматизованої системи подання електронної звітності клієнтами повідомляє, що з метою підключення до АС «Є-Звітність» клієнтом Казначейства на кожну посадову особу надавалася до органу Казначейства за місцем обслуговування Заявка про надання доступу до системи подання електронної звітності розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і державними цільовими фондами АС «Є-Звітність».
Одним із обов’язкових до заповнення в Заявці полів є «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису», у якому необхідно було вказати саме серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису, отриманий в одному із Акредитованих центрів сертифікації ключів. Натомість, окремі клієнти Казначейства в зазначеному полі Заявки вказали серійний номер сертифікату шифрування, що унеможливило доступ до АС «Є-Звітність».
Для виправлення ситуації Держказначейство просить клієнтів, у яких наявна проблема доступу до АС «Є-Звітність», терміново перевірити правильність заповнення в Заявці поля «Серійний номер сертифікату електронного цифрового підпису». У випадку допущення помилки необхідно звернутись до органу Казначейства за місцем обслуговування для уточнення серійного номеру сертифікату електронного цифрового підпису у Заявці.
***
Читайте також: Держказначейство попереджає про телефонних шахраїв