• Посилання скопійовано

Потрібно зареєструвати ЕЦП в ДФС: які документи слід подати?

Податківці навели перелік чинних з 07.11.2018 року форм реєстраційних документів при отриманні послуг ЕЦП

Потрібно зареєструвати ЕЦП в ДФС: які документи слід подати?

ДФС в Одеській області розповідає, що у зв’язку з набранням чинності Закону України від 05.10.2017 р. №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» затверджено нові форми реєстраційних документів, які необхідно використовувати з 07.11.2018 року. А саме:

  • Договір про надання електронних довірчих послуг;
  • Реєстраційна картка для фізичної особи;
  • Реєстраційна картка для юридичної особи;
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нагадуємо, що з 7 листопада 2018 року фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису».

***

Читайте також:

Джерело: ДФС в Одеській області

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»