Подання електронних документів здійснюється платниками відповідно до норм ПКУ та Порядку №557, - зазначає ДФС на офіційному сайті.
Відповідно вимог Порядку платник приєднується до Договору про визнання електронних документів.
Для приєднання до Договору платнику необхідно надіслати Заяву про приєднання до Договору в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису. Контролюючий орган розглядає Заяву протягом одного робочого дня.
Підтвердженням про приєднання платника до Договору є отримання ним другої квитанції.
Якщо контролюючий орган не повідомив платника про приєднання до Договору або відмову в приєднанні до Договору, приєднання платника до Договору здійснюється автоматично (дата, зафіксована у другій квитанції).
Договір діє до настання однієї з подій, зазначених у п. 14 розділу ІІІ Порядку, в тому числі, до завершення строку чинності електронного підпису керівника.
Фізичні особи, які не є самозайнятими особами, автоматично вважаються суб'єктами електронного документообігу та мають право подавати електронні документи до контролюючих органів виключно з використанням електронного цифрового підпису.
Послуги щодо отримання електронного цифрового підпису можуть бути отримані у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.
***
Читайте також: