Уряд затвердив постанову, якою внесено зміни до п. 9 та 13 Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, - повідомляє прес-служба Мінфіну.
Під час періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом, отримувачі та користувачі електронних довірчих послуг зможуть використовувати кваліфікований електронний підпис з використанням кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.
Нові положення забезпечують належне виконання вимог Закону «Про електронні довірчі послуги».
Від редакції
Нагадаємо, що ще у грудні 2019 року Мінфін наказом від 22.10.2019 р. №444 (зареєстрований в Мін'юсті 03.12.2019 р. за №1202/34173) вніс зміни до Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами.
Ним термін «електронний цифровий підпис (печатка)» замінюється на «кваліфікований електронний підпис (печатка)». Про це ми писали тут.