Забронювати фахівців через «Дію» вдається не всім. У Міністерстві цифрової трансформації відповіли на найпоширеніші запитання від роботодавців, які не можуть забронювати фахівців. Про це пише Finance.ua, посилабчись на Dev.ua.
Виявляється, що не всі баги — на стороні Мінцифри чи «Дії». І, до речі, функції анулювання бронювання наразі не передбачено.
- Чому в «Дії» некоректно відображається кількість фахівців? Це питання до Пенсійного фонду — ця інформація береться саме звідти. Також варто перевірити реєстр «Оберіг».
- Чому не відображаються дані нещодавно найманих фахівців? Дані про нових співробітників на порталі Пенсійного фонду оновлюються не відразу. Для цього потрібно дві доби. Аби таких ситуацій не було, ПФУ треба повідомляти про зміни у штаті відразу після найму чи звільнення фахівця.
- Якщо працівник має бронювання в іншій компанії, що робити? Найімовірніше, тут помилку допустили працівники ТЦК, помилившись в УДРПОУ.
- Якщо працівник уже у процесі оформлення бронювання класичним шляхом, чи можна його забронювати через «Дію»? Так, якщо стосовно офлайн-процедури ще не було прийнято рішення. А незабаром айтори е-Бронювання обіцяють зробити опцію для бронювання власників та бенефіціарів компаній.
У Мінцифри обіцяють, що згодом перелік компаній, яким доступне е-бронювання, розширюватимуть. Наразі сервіс доступний для критичних підприємств та для компаній, що забезпечують військо.
***
Читайте також: