Нагадаємо, що 19 грудня стався масштабний збій на рівні мережевої інфраструктури Мінюсту та ДП НАДС, що обслуговує реєстри.
З цієї дати всі послуги в Дії тимчасово не працювали:
- Послуги ФОП і ТОВ.
- Перереєстрація авто.
- Бронювання працівників.
- єВідновлення.
- Витяг з ЄДР.
- Актові записи.
- Повідомлення про пошкоджене/знищене майно.
Далі окремим рішенням КМУ було затверджено продовження строку діючих бронювань на місяць.
Так, за інформацією від Мінекономіки:
- якщо строк дії бронювання працівника завершувався 20 грудня 2024 року, його буде автоматично продовжено до 20 січня 2025 року;
- якщо ж бронювання завершилося до 19 грудня, роботодавці зможуть його поновити після відновлення роботи реєстрів.
І ось увечері 26 грудня Дія у своєму Телеграм-каналі розповіла про відновлення процедури бронювання (але поки що не для всіх).
Деталі відновлення роботи сервісу щодо бронювання у Дії
Для бронювання слід внести дані кандидатів – і система автоматично робить висновок про бронювання.
Поки що бронювання недоступне для філій компаній та для кінцевих бенефіціарів. Але вже працюють Відомості про працівників з Реєстру військовозобовʼязаних.
Як забронювати працівників у декілька кліків:
Зайдіть у кабінет громадянина на порталі Дія.
Виберіть опцію Подати заяву.
Вкажіть дані кандидатів для бронювання.
Підтвердьте, що заробітна плата працівника, якого бронюєте, відповідає нормам Перевірте заяву та підпишіть її.
Протягом трьох днів ви отримаєте відповідь на електронну пошту та в особистий кабінет. Фідбек надходить окремо за кожним працівником в особистий кабінет керівника.
Якщо відповідь буде позитивною, – вона надійде працівникам у застосунок Резерв+.