• Посилання скопійовано

Отримання ФОПом довідки про доходи за різні періоди

Фізичні особи – підприємці мають право отримати довідку про доходи за період своєї діяльності, подавши відповідну заявку до податкового органу за місцем обліку. Правила отримання довідки залежать від системи оподаткування, на якій перебував ФОП

Отримання ФОПом довідки про доходи за різні періоди

ДПС у Житомирській області повідомляє, що відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ), зокрема ст. 179, ФОПи можуть отримати довідку про доходи за період здійснення підприємницької діяльності, подавши заявку до органу ДПС, де вони стоять на обліку. Для цього необхідно подати:

  • за період перебування на загальній системі оподаткування – окремі заяви про видачу довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань), форма якої затверджена наказом Мінфіну від 13.06.2017 №568, щодо кожного звітного річного періоду за який необхідно отримати інформацію про доходи;
  • за період перебування на спрощеній системі оподаткування – заяву про видачу довідки про доходи у довільній форми (із зазначенням способу отримання інформації: поштою або в контролюючому органі).

Контролюючий орган (ЦОП) протягом 10 календарних днів з дня отримання відповідної заяви надає:

  • довідку(и) про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або про відсутність податкових зобов’язань) за формою, затвердженою Наказом №568 з наявною інформацією про доходи ФОПа, задекларовані на загальній системі оподаткування (окремо за кожний звітний річний період відповідно до поданих Заяв за формою №568), яку(і) ФОП отримує безпосередньо в контролюючому органі (ЦОП), до якого подано(і) Заяву(и) за формою №568;
  • довідку в довільній формі про доходи ФОПа, задекларовані на спрощеній системі оподаткування, яку ФОП отримує безпосередньо в контролюючому органі (ЦОП), до якого подано Заяву, або поштою (залежно від зазначеного в Заяві способу отримання).

Водночас повідомляємо, що склад і строки зберігання документів у системі податкових органів визначаються відповідно до Переліку типових документів, що утворюються у діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших підприємств, установ та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого наказом Мін’юсту від 12.04.2012 №578/5.

Відповідно до п. 283 Переліку декларації, що відображають звітність усіх платників податків, та документи (розрахунки, звіти, відомості, заяви, довідки, картки, листи, перерахунки, платіжні документи, виклики) – строк зберігання 5 років.

Джерело: ДПС у Житомирській області

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Звітність»