Дата проведення: 22 вересня о 15:00
Лектор: Ганна Бикова
Керівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером, тренер з податкового обліку CAP-CIPA
Вартість: 300 грн
!!! Для передплатників електронного сервісу «Профі», а також для паперових передплатників журналу участь у вебінарі безкоштовна
Поговоримо про те, якими первинними і підтверджуючими документами мають бути оформленні рекламні акції, які проводяться на підприємстві, та як правильно відобразити їх результат в бухгалтерському та податковому обліку.
_:
1. Види рекламних акцій:
- знижки;
- безкоштовна роздача рекламної продукції і зразків товарів;
- подарунки покупцям;
- бонуси.
2. Документи, якими оформляється рекламна акція:
- якщо акція проводиться самостійно
- якщо акцію проводить рекламне агентство.
3. Бухгалтерський облік рекламних акцій.
4. Податковий облік рекламних акцій:
- виникають ПЗ з ПДВ при безкоштовній роздачі?
- чи враховуються витрати на проведення рекламних акцій при визначенні об'єкта обкладення податком на прибуток?
- рекламні акції у єдинника, як вигідніше їх проводити з точки зору податкового обліку?
- знижки, бонуси, подарунки покупцям-фізособам, що з ПДФО, ЄСВ та військовим збором?
5. Посередництво в проведенні рекламних акцій:
- відображення доходів і витрат у виконавця (наприклад, рекламного агентства)
6. Рекламні акції та ЗЕД:
- якщо рекламна акція проводиться для нерезидента
- якщо рекламні послуги представляє нерезидент.
Якщо Ви не встигнете подивитися вебінар у прямому ефірі, Ви зможете переглянути його з наступного дня у запису.