UBR розповідає, що Державний ПриватБанк розіслав користувачам «Приват24» попередження про шахрайські схеми з виплатами громадянам, які постраждали від війни, Covid-виплатами, грошовими виграшами тощо. Підозрілі повідомлення надсилають у месенджерах та соцмережах.
У банку попередили, що потрібно перевіряти адресу сайту. Зловмисники можуть змінити одну літеру. Наприклад, буде privad24 замість privat24.
Також заборонено передавати логін та пароль від «Приват24» та дані картки, насамперед CVV-код (на зворотному боці картки).
У ПриватБанку зазначили, що не телефонують та не надсилають повідомлення, щоб попросити клієнтів вказати номер банківської картки, термін її дії, ПІН-код або CVV-код картки, пароль у «Приват24», а також паролі, що надходять в SMS. Запитати ПІН-код картки може лише система інтернет-банку «Приват24».
Що ж до користування смартфоном, то потрібно встановити пароль, не передавати гаджет стороннім і захистити його від вірусів.
Під час оплати покупок в інтернеті мають викликати підозри вимоги назвати CVV-код, термін дії картки, баланс або тип картки.
Користування картами також передбачає низку правил. Заборонено записувати ПІН-код на пластиковій картці. У разі викрадення або втрати необхідно заблокувати картку або номер фінансового телефону.
Також банк слід попередити, якщо є плани використовувати картку за кордоном.