ПриватБанк поетапно оновлює мережі POS-терміналів, пропонуючи бізнесу сучасні рішення для роботи в умовах дефіциту електроенергії та переходу на цифрові сервіси. Нові моделі терміналів працюють в автономному режимі до 12 годин, забезпечуючи стабільну роботу підприємців, що наразі є особливо актуальним у період можливих відключень електроенергії.
За словами Сергія Макаренка, керівника напряму торгового еквайрингу ПриватБанку, протягом найближчих місяців банк планує забезпечити сучасними моделями терміналів нових клієнтів послуги еквайрингу, а також замінити частину пристроїв, які ще працюють, але є морально застарілими.
Оновлене обладнання відповідає найвищим стандартам міжнародних платіжних систем та відкриває бізнесу доступ до інноваційних можливостей. Зокрема, термінали можна використовувати як касовий апарат завдяки інтеграції з додатком ПРРО «КАСА». Це допомагає підприємцям спрощувати роботу та переходити на цифрові формати обліку.
ПриватБанк залишається лідером у сфері еквайрингу в Україні, обслуговуючи 201,2 тисячі бізнес-клієнтів, які використовують понад 300 тисяч активних POS-терміналів. Також банк активно підтримує інші інноваційні формати: 26,7 тисячі клієнтів працюють із застосунком «Термінал» для смартфонів, а ще 12,9 тисячі користуються онлайн-еквайрингом LiqPay.