• Посилання скопійовано

З 26 листопада запрацював порядок щодо е-документообігу з охорони праці

Мінекономіки затвердило порядок впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці

З 26 листопада запрацював порядок щодо е-документообігу з охорони праці

Мінекономіки затвердило порядок впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці. Відповідний наказ міністерства №839-21 від 28 жовтня 2021 року був зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11 листопада 2021 року за №1488/37110. Наказ було опубліковано в "Офіційному віснику" №90 від 26.11.2021 р. Тож його норми почали діяти з 26 листопада.

Документом визначається єдиний порядок впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці. 

Тепер роботодавець має право вести документообіг щодо охорони праці в електронній формі. 

І як тільки він прийме таке рішення (що треба оформити наказом), він зобов'язаний одночасно затвердити:

1) перелік документів, ведення яких передбачається у електронній формі (далі - Перелік);

2) порядок створення, відправлення, передавання, одержання, зберігання, оброблення, використання та знищення документів, зазначених у Переліку.

Логічно, що все це зручніше зазначити в цьому ж наказі. 

Також роботодавець зобов'язаний забезпечити:

1) строк зберігання таких електронних документів у сфері охорони праці, не менший від строку, встановленого для відповідних паперових документів, у тому числі шляхом використання електронних підписів у форматі, придатному для тривалого архівного зберігання;

2) можливість вільного ознайомлення працівників з документами, якщо така можливість передбачена нормативними актами;

3) надання посадовим особам Держпраці у передбачених законодавством випадках примірників електронних документів, які відповідають вимогам до форматів даних електронного документообігу, встановлених законодавством.

«Уряд та Мінекономіки постійно працюють над зменшенням регуляторного навантаження на бізнес. Організація роботи в системі управління охороною праці – важливий, але доволі складний процес, особливо для малого бізнесу. Наказ Мінекономіки відкриває нові можливості в системі управління охороною праці та дозволяє значно спростити ведення відповідної документації. Водночас, важливо наголосити, що впровадження електронного документообігу в системі управління охороною праці не є обов’язковим, це виключно альтернативний варіант, на вибір роботодавця. Кожне підприємство зможе обрати для себе зручний і комфортний формат», – зазначив заступник Міністра економіки України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Ігор Дядюра.

Так, затвердження Порядку сприятиме:

  • економії часу та підвищенню продуктивності внутрішніх процесів у суб’єктів господарювання;
  • оптимізації внутрішніх та зовнішніх комунікацій;
  • забезпеченню безперервного процесу проведенню онлайн навчання та інструктажів на виробництві в умовах пандемії;
  • покращенню взаємовідносин між замовником та підрядними організаціями в системі управління охороною праці.

***

Читайте такожЕлектронний документообіг щодо охорони праці: правила організації

***

УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Джерело: Міністерство економіки України

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Трудові відносини»