За інформацією Мінсоцполітики, більшість послуг Пенсійного фонду України кожен громадянин і роботодавець може сьогодні отримати в електронній формі через особистий кабінет на веб-порталі електронних послуг Фонду:
– для громадян:
- подання заяв на призначення та перерахунок пенсій;
- електронна взаємодія з Фондом з питань призначення та перерахунку пенсій,
- подання заяв про внесення змін до електронної пенсійної справи;
- оформлення пенсійного посвідчення;
- доступ до електронної пенсійної справи (для пенсіонерів);
- подання сканованих копій трудової книжки, інших даних для оцифрування трудової діяльності;
- перегляд та отримання відомостей про виплачену заробітну плату, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж;
- формування в електронному вигляді довідок та/або витягу з реєстру застрахованих осіб з використанням перевірочних кодів;
- перегляд електронних лікарняних в Електронному реєстрі листків непрацездатності;
- внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб;
- послуга «пенсійний калькулятор» – проведення прогнозного розрахунку майбутньої пенсії;
- подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержить під час особистого звернення до органів Фонду;
- дистанційний запис на прийом в сервісні центри;
- заповнення аплікаційних форм для подачі заяв, скарг, пропозицій, запитів в електронній формі тощо;
- одержання та перегляд повідомлень від Фонду;
- отримання інформації про стан опрацювання звернень до Фонду;
- замовлення послуги інформування за допомогою СМС-повідомлення;
– для роботодавців:
- доступ до інформації з реєстру застрахованих осіб про працівників за період перебування особи у трудових відносинах із цим роботодавцем;
- стан взаєморозрахунків за зобов’язаннями платника;
- перегляд сформованих електронних лікарняних працівників в Електронному реєстрі листків непрацездатності, формування відповідних розрахунків;
- одержання інформації, необхідної для здійснення оплати тимчасової непрацездатності;
- подання даних для оцифрування трудової діяльності працівників.
Увійти до особистого кабінету можна за допомогою кваліфікованого електронного підпису, або засобів Інтегрованої системи електронної ідентифікації (GOV ID) з використанням технологій BankID та MobileID.
Найближчим часом для входу на вебпортал електронних послуг Пенсійного Фонду заплановано впровадження технології віддаленого кваліфікованого електронного підпису Смарт-Дія.
Доступ до електронних сервісів Фонду також можна отримати через мобільний додаток «Пенсійний фонд», який є в Goоgle Play та AppStore. Крім того, завершується інтеграція сервісів Пенсійного Фонду з мобільним додатком ДІЯ.
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!