ПФУ розповідає, що для авторизації на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису необхідно:
- увійти на сторінку вебпорталу е-послуг ПФУ;
- обрати варіант входу до системи «За КЕП» та АЦСК, де отримано кваліфікований електронний підпис;
- обрати файл ключа, увести пароль та натиснути «Увійти».
Авторизувавшись в особистому кабінеті за допомогою КЕП, є можливість:
- переглянути дані про заробітну плату та страховий стаж;
- отримати електронні довідки про страховий стаж, заробітну плату (форми ОК-5 та ОК-7), розмір пенсії тощо;
- переглянути відомості електронної пенсійної справи;
- подати запит на підготовку паперових документів;
- перевірити відомості в електронній трудовій книжці;
- переглянути історію своїх звернень до ПФУ тощо.
Що таке КЕП та де його отримати, дізнавайтеся за посиланням.
Як увійти на вебпортал за допомогою КЕП, дивіться у відеоінструкції.