
Які нові можливості для користувачів з’явились у вдосконаленому сервісі «Мої звернення» на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України?
Головне управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області зазначає, що в особистому кабінеті користувача додано можливість пошуку звернень за окремими параметрами: по даті звернення; типу звернення; статусу обробки звернення.
Щоб скористатись сервісом, потрібно виконати наступні дії:
- авторизуватися на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП), Дія. Підпису або BankID (ID.GOV.UA) та натиснути кнопку “Увійти”;
- на панелі ліворуч обрати та натиснути розділ “Мої звернення”;
- визначити параметри пошуку звернення:
- зазначити необхідну дату, скориставшись піктограмою “Календар”, або відредагувати числові значення;
- вказати тип звернення, обравши необхідний з випадаючого переліку;
- обрати статус обробки звернення, за яким бажаєте здійснити пошук.
Після внесення необхідних параметрів потрібно натиснути кнопку “Пошук”, і система покаже наявні в користувача звернення, які відповідають запитуваним параметрам.
Важливо!
Щоб знайти всі наявні у користувача звернення до органів Пенсійного фонду України, під час формування пошукового запиту потрібно вказати максимальний часовий параметр та залишити порожніми поля фільтра “Тип звернення” та “Статус обробки звернення”.