
Головне управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі нагадує, що згідно зі ст. 13 Закону України від 22.05.2003 №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» cтрок зберігання електронних документів на електронних носіях інформації повинен бути не меншим від строку, встановленого законодавством для відповідних документів на папері.
Разом з тим ст. 8 Закону України від 16.07.1999 №996-XІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» передбачено, що на власника або уповноважений орган (посадову особу), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів, покладено відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років.
Перелік типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб, із зазначенням строків зберігання документів затверджений наказом Мінюсту від 12.04.2012 №578/5 зі змінами та доповненнями (далі – Перелік №578/5).
Відповідно до ст. 678 п. 7.1 глави 7 розд. І Переліку №578/5 строк зберігання відомостей про застраховану особу, що підлягає загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню (з 2011 року – Звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованих страхових внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (персоніфікований облік)) становить 75 років.
Увага! Все про єдину звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ (місячна форма) у 2025 році – посилання на новий бланк, докладну інструкцію із його заповнення та подання, складання додатків до Податкового розрахунку, виправлення помилок, штрафи за неподання чи несвоєчасне подання єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ – читайте у путівнику від редакції «Дебет-Кредит»: