Мінсоцполітики затвердило Методичні рекомендації щодо надання громадянам соціальної підтримки за принципом «єдиного вікна» та виїзної роботи «мобільного соціального офісу».
Методичні рекомендації стосуються організації роботи структурних підрозділів з питань праці та соціального захисту населення по прийому громадян, які звертаються до органів праці та соціального захисту населення районної, районної у містах Києві та Севастополі держадміністрації, структурних підрозділів з питань праці та соціального захисту населення виконавчого органу міської, районної у місті ради за призначенням усіх видів соціальної допомоги, компенсаційних виплат, пільг та інших питань, що належать до компетенції управлінь, за принципом «єдиного вікна».
Прийом громадян за принципом «єдиного вікна» в усіх управліннях рекомендовано здійснювати за єдиними технологічними процесами, які призначені для:
— забезпечення рівноправного надання громадянам соціальної підтримки незалежно від місця проживання;
— сприяння застосуванню інтегрованого підходу до надання соціальної допомоги, пільг та компенсацій;
— забезпечення безперешкодного доступу громадян до інформації стосовно отримання соціальної підтримки;
— призначення всіх видів соціальної допомоги за єдиною заявою;
— сприяння формуванню у працівників органів праці та соціального захисту населення відповідних професійних навичок, надання їм інформації та методичної підтримки для виконання завдань з обслуговування населення;
— застосування упереджувальних механізмів перегляду прийнятих рішень у випадках, коли громадяни не згодні з ними.