За результатами детального опрацювання фахівцями Держпідприємництва проектів постанов правління Пенсійного фонду України, які передбачають реалізацію вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи», Голова Служби Михайло Бродський погодив вказані нормативно-правові акти.
Зокрема, розробником пропонується визнати такими, що втратили чинність:
1. Постанову від 27.09.2010 №21-3 «Про затвердження Порядку прийняття банками на виконання розрахункових документів на виплату заробітної плати».
2. Постанову «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов правління Пенсійного фонду України».
3. Постанову від 08.10.2010 №22-2 «Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
4. Постанову від 19.04.2007 №7-7 «Про затвердження Порядку подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі».
5. Постанову від 27.09.2010 №21-1 «Про затвердження Порядку зарахування в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або повернення помилково сплачених коштів».
Метою розроблення даних проектів постанов є приведення нормативно-правових актів Пенсійного фонду України у відповідність до норм чинного законодавства у зв’язку з тим, що згідно з Указом Президента України від 18.03.2013 №141/2013 «Про Положення про Міністерство доходів і зборів України» питання адміністрування єдиного внеску належить до компетенції вищезазначеного Міністерства.
Відтак, формувати Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування буде Міндоходів України.