Допомога виплачується у разі, якщо звернення за її призначенням надійшло не пізніше 12-ти календарних місяців з дня відновлення працездатності, встановлення інвалідності, закінчення відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, смерті застрахованої особи або члена сім’ї, який перебував на її утриманні.
Окрім того зауважимо, що документи для призначення допомоги з тимчасової непрацездатності, вагітності та пологів повинні розглядатися не пізніше 10 днів з дня їх надходження до комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації де працює застрахована особа, а допомоги на поховання - не пізніше дня, що настає за днем звернення.
На підставі рішення комісії (уповноваженого) із соціального страхування про призначення допомоги, страхувальник-роботодавець здійснює нарахування суми допомоги, оформлює та надає заяву-розрахунок до Фонду за місцем реєстрації.
Після надходження заяви-розрахунку, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення, Фонд протягом 10-ти робочих днів здійснює фінансування.
Також, слід наголосити, що виплата допомоги з тимчасової непрацездатності, з вагітності та пологів за місцем роботи застрахованої особи передбачена у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, а допомоги на поховання – не пізніше наступного робочого дня після отримання страхувальником коштів від Фонду.
ФСС з ТВП звертає увагу застрахованих осіб на необхідність своєчасного подання листків непрацездатності за місцем роботи, а бухгалтерів - подання заяви-розрахунку до Фонду, щоб не порушувались встановлені законодавством строки отримання належної суми допомоги.