Мінсоцполітики наказом від 17.08.2016 р. №892 затвердило Державний стандарт соціальної послуги посередництва (медіації).
Цей Державний стандарт визначає зміст, обсяги, умови та порядок надання соціальної послуги посередництва (медіації), показники її якості для суб'єктів різних форм власності та господарювання, які надають таку послугу.
Застосовується він для організації надання соціальної послуги особам/сім'ям, які перебувають у складних життєвих обставинах, моніторингу й контролю якості її надання, визначення тарифу платної соціальної послуги.
Соціальна послуга не застосовується між потерпілою особою та особою, яка вчинила правопорушення або злочин, у випадках насильства у сім'ї, торгівлі людьми, жорстокого поводження з дітьми.
Соціальна послуга в обсягах, визначених цим Державним стандартом, надається безоплатно, за плату або з установленням диференційованої плати.
Підставою для надання такої послуги є подання письмової заяви отримувача соціальної послуги/його законного представника суб'єкту, що надає таку послугу.
Рішення про надання соціальної послуги або відмову у її наданні приймається з урахуванням позиції іншої сторони конфлікту/спору отримувача соціальної послуги, щодо якого виникає потреба в наданні такої послуги, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дати звернення одного з отримувачів соціальної послуги.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.