Про це повідомляє прес-служба Мінсоцполітики.
Досі документи для призначення допомоги можна було подати лише у паперовій формі. У 2016 році приблизно 400 тис. українців для цього особисто відвідали органи соціального захисту населення, витрачаючи на це свій час.
Відтепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування. Батьки можуть подати такі документи у будь-який зручний час за допомогою мережі Інтернет, без необхідності особистого відвідування районного управління соціального захисту населення.
«Впровадження електронних послуг є одним з пріоритетів роботи Міністерства соціальної політики», - зазначила перший заступник Міністра соціальної політики Ольга Крентовська.
Електронна послуга вже доступна на офіційному сайті Мінсоцполітики за адресою e-services.msp.gov.ua, а також згодом буде доступна на Єдиному державному порталі адміністративних послуг my.gov.ua. Електронні форми з автоматичною перевіркою введених даних та інтерактивними підказками мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.
За рахунок автоматизації перевірки введених даних значно пришвидшується процес розгляду документів та ухвалення рішення щодо призначення допомоги. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси та зменшують ризики зловживань або шахрайства.
«Зроблено ще один важливий крок на шляху до запровадження реального електронного урядування в Україні, - наголошують у Мінсоцполітики. - Адже доступні та прозорі, не корупційні, швидкі та зручні електронні соціальні послуги – це те, що найбільше очікують громадяни».
Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом Східна Європа.