• Посилання скопійовано

Замовили у ФСС більше лікарняних, ніж треба: як їх повернути?

При поверненні помилково замовлених коштів до ФСС слід надіслати письмове пояснення причин

Замовили у ФСС більше лікарняних, ніж треба: як їх повернути?

Правобережне відділення ФСС м. Києва у Facebook зазначило: якщо сума отриманих від Фонду соцстраху (далі – Фонд) коштів перевищує фактичні витрати на виплату матеріального забезпечення, то невикористані страхові кошти слід повернути протягом 3 робочих днів. При цьому повертають кошти на рахунок того робочого органу виконавчої дирекції Фонду, з якого надійшло фінансування. Водночас слід надіслати письмове пояснення причин повернення коштів.

Повідомлення про факт виявленої помилки треба складати у двох примірниках із зазначенням такої інформації:

  • найменування страхувальника;
  • реєстраційний код страхувальника в органі Фонду та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ;
  • період виявлення помилки;
  • зміст помилки з посиланням на чинне законодавство, згідно з яким роблять виправлення;
  • суму відкоригованих нарахувань;
  • дату складання повідомлення.

Лист-повідомленням мають підписати керівник та головний бухгалтер юрособи або ФОП.

Зразок листа на виправлення помилок можна завантажити тут

Джерело: Фонд соціального страхування України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»