Податківці у підкатегорії 201.08 ЗІР зазначили, що відповідно до п. 1 розд. V Порядку №1124, скаргу на вимогу про сплату недоїмки зі сплати ЄСВ та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу та скарг банків на рішення про накладення фінансових санкцій подає платник ЄВ особисто або через свого представника у паперовій формі безпосередньо до апарату ДПС або поштовим відправленням з повідомленням про вручення та описом вкладення та/або в електронній формі, у тому числі через електронний кабінет.
Згідно з п. 2 розд. V Порядку №1124 днем подання платником ЄВ скарги є:
- при поданні скарги безпосередньо до апарату ДПС – день фактичного отримання скарги ДПС;
- у разі надсилання скарги відділенням поштового зв’язку – дата отримання відділенням поштового зв’язку від платника ЄВ поштового відправлення зі скаргою, яка зазначена відділенням поштового зв’язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті;
- у разі надсилання скарги в електронній формі – день фактичного отримання скарги апаратом ДПС.
У разі відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв’язку на поштовому відправленні (конверті, бандеролі), що унеможливлює з’ясування дати отримання відділенням поштового зв’язку скарги, днем подання скарги вважається день надходження скарги до апарату ДПС (п. 3 розд. V Порядку №1124).
***
УВАГА!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER. Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!