• Посилання скопійовано

Як виправити дані в особистому кабінеті на сайті е-послуг ПФУ?

Якщо застрахована особа у своєму особистому кабінеті виявила некоректні, неактуальні чи неправильні відомості, необхідно звернутися до ПФУ для актуалізації даних

Як виправити дані в особистому кабінеті на сайті е-послуг ПФУ?

Пенсійний фонд України розповідає, що на кожну застраховану особу в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування створено персональну електронну облікову картку з унікальним номером, де зберігається інформація про заробіток людини, стаж тощо. 

Переглянути інформацію про себе, яку відображено в такій обліковій картці, можна в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, авторизувавшись за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Якщо застрахована особа у своєму особистому кабінеті виявила некоректні, неактуальні чи неправильні відомості (наприклад, незмінене прізвище після заміжжя, помилку в даті народження тощо), необхідно звернутися до Фонду для актуалізації даних, заповнивши «Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб» (далі – Анкета).

 

Алгоритм дій

1. У особистому кабінеті, в лівому боковому меню розділу «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».

2. Заповніть екранну форму Анкети. 

3. Поставте мітку у чек-боксі «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».

4. Прикріпіть скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних (наприклад, свідоцтво про шлюб).

5. Підпишіть Анкету КЕП. Для цього оберіть файл ключа та введіть пароль.

6. Натисніть кнопку «Відправити до ПФУ». Після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».

7. Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Після того, як фахівець Фонду опрацює Анкету, звернення набуде статусу «Виконано».

 

Увага!

Дистанційний спосіб подання документів до Пенсійного фонду України – найсучасніший та найзручніший. Проте якщо ви не маєте можливості використовувати електронні сервіси, можна звернутися до будь-якого зручного сервісного центру головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та м. Києві особисто або через свого уповноваженого представника.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»