• Посилання скопійовано

ПФУ навів найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках страхувальників

Зокрема, в електронних заявах-розрахунках страховий стаж не відповідає загальному стажу, вказаному у заяві-розрахунку або має місце невідповідність між набутим страховим стажем і тим, що зазначений у Реєстрі застрахованих осіб

ПФУ навів найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках страхувальників

Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області розповідає, що для отримання від Пенсійного фонду України фінансування на оплату лікарняних роботодавцю необхідно подати заяву-розрахунок в електронному вигляді, що містить інформацію про суми коштів, нараховані застрахованим особам.

Заяву-розрахунок може бути відхилено через наявність у ній помилок.

В електронних заявах-розрахунках найчастіше трапляються такі помилки:

  • страховий стаж не відповідає загальному стажу, вказаному у заяві-розрахунку;
  • невідповідність між набутим страховим стажем застрахованої особи (за останні 12 місяців) і тим, що зазначений у Реєстрі застрахованих осіб;
  • відсутнє обмеження визначеної на загальних підставах суми страхової виплати в розрахунку на місяць, якщо на момент настання страхового випадку застрахована особа не набула сумарно у дванадцятимісячному періоді, що передує страховому випадку, шестимісячний страховий стаж;
  • відсутній запис дати направлення на МСЕК;
  • призначення страхових виплат одночасно за основним місцем роботи та за сумісництвом;
  • неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцезнаходження (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку;
  • не внесено дані щодо належності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності).

У заявах-розрахунках зі статусом «Не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України).

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими лікарняними стосуються даних, що вводяться відповідальними особами вручну: це стосується як реквізитів самого листка непрацездатності, так і інформації про застраховану особу.

При цьому для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.

Для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити та реєстраційні дані.

Щоб дізнатися про формування е-лікарняного на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України, переходьте за посиланням.

Дякуємо кожному, хто стоїть на захисті України! Віримо у Перемогу! Віримо у ЗСУ!

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Праця та соціальний захист/ЄСВ, соціальний захист

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «ЄСВ, соціальний захист»