Міндоходів відзначає, що контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов'язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
Якщо вмотивоване рішення за скаргою платника податків не надсилається платнику податків протягом 20-денного строку або протягом строку, продовженого за рішенням керівника контролюючого органу (або його заступника), така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податків з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.
Скарга вважається також повністю задоволеною, якщо рішення про продовження строків розгляду не було надіслано платнику податків до закінчення 20-денного строку.
Таким чином, у разі задоволення скарги платника податків із вищевказаних підстав податкове повідомлення-рішення вважається відкликаним з дня, наступного за останнім днем зазначених строків.