Мінекономрозвитку затвердило Порядок розгляду скарг щодо рішення уповноваженого органу про необхідність усунення порушень принципів державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.
Скарга разом з додатками до неї протягом 2 робочих днів з дня її одержання передається на розгляд департаменту державної регуляторної політики та розвитку підприємництва Мінекономрозвитку.
У разі виявлення порушення під час подання та оформлення скарги вона разом з додатками до неї не пізніше 10 робочих днів з дня її одержання повертається органу виконавчої влади, що її подав, з відповідним повідомленням.
У разі відповідності скарги та документів, встановленим вимогам, вона разом з додатками не пізніше 10 робочих днів з дня її одержання департаментом передається до апеляційної комісії.
Комісія розглядає скаргу разом з додатками та за результатами розгляду приймає рішення про доцільність задоволення або відмови в задоволенні скарги та не пізніше 13 робочого дня з дня її одержання Мінекономрозвитку надає його департаменту.
Термін розгляду скарги не може перевищувати 30 робочих днів та обчислюється з дня її одержання Мінекономрозвитку (Наказ Мінекономрозвитку від 11.11.2013 р. №1321).