Міндоходів наказом від 25.12.2013 р. №848 затвердило Порядок оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду органами доходів і зборів, яким визначено процедуру оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів доходів і зборів під час адміністративного оскарження.
Порядок не застосовується при оскарженні рішень органів доходів і зборів, якщо спеціальним законом встановлено інший порядок оскарження таких рішень, а також при оскарженні постанов, прийнятих у справах про адміністративні правопорушення.
Не підлягають адміністративному оскарженню:
- грошові зобов'язання, самостійно визначені платником податків;
- рішення органів доходів і зборів, які оскаржені платником податків у судовому порядку.
Скарга подається платником податку особисто або через свого представника чи надсилається поштою (поштовим відправленням з рекомендованим повідомленням про вручення та описом вкладення). Одночасно з поданням скарги органу доходів і зборів вищого рівня слід письмово повідомляти про це орган доходів і зборів, який прийняв оскаржуване рішення.
Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування, яке заплановане на 7 лютого 2014 року в "ОВУ" №10.