ГУ Міндоходів у Миколаївській області наголошує, що при подачі скарги до органів доходів і зборів на вимоги про сплату недоїмки зі сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та на рішення про нарахування пені та накладення штрафу у скарзі має бути зазначено:
- повне найменування юридичної особи, код за ЄДРПОУ, прізвище, ім’я, по батькові посадової особи, яка подала скаргу; прізвище, ім'я, по батькові громадянина або фізичної особи - підприємця, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган доходів і зборів і мають відмітку в паспорті;
- найменування органу доходів і зборів, яким видано вимогу або рішення про нарахування пені та накладення штрафу, що оскаржуються, дата і номер;
- суть порушеного питання, прохання чи вимога;
- інформація про оскарження вимоги або рішення органу доходів і зборів про нарахування пені та накладення штрафу в суді.
Скарга підписується скаржником - фізичною особою або уповноваженою нею на те особою, а для інших скаржників - керівником або представником, уповноваженим відповідно до законодавства, та має бути скріплена печаткою скаржника (для скаржників - фізичних осіб - за наявності).
Скарга повинна бути викладена в письмовій формі та надіслана до органу доходів і зборів поштою чи передана особисто або через представника.
Якщо скарга в інтересах скаржника подається його представником, то до скарги додається копія довіреності, оформленої відповідно до вимог чинного законодавства.
Скарга в письмовій формі подається безпосередньо до Міністерства доходів і зборів України. Про подання повторної скарги до Міністерства доходів і зборів України скаржник зобов’язаний одночасно повідомити відповідний територіальний орган доходів і зборів.