На офіційному веб-порталі ДФСУ розміщено проект наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами», а також аналіз впливу цього регуляторного акта.
На сьогодні питання оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів державної фіскальної служби під час адміністративного оскарження регулюється чинним Порядком оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду органами доходів і зборів, затвердженим наказом Міндоходів від 25.12.2013 №848.
У зв’язку із реорганізацією Міндоходів та утворенням Державної фіскальної служби України, яка є його правонаступником, виникла необхідність скасування зазначеного вище наказу та затвердження відповідного наказу Міністерства фінансів України.
Основною метою проекту є забезпечення практичного застосування положень Податкового кодексу України щодо подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами, а також виконання вимог Закону України від 25 грудня 2014 року №63-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісу”.
Проектом наказу встановлюється процедура оскарження платниками податків податкових повідомлень-рішень або інших рішень органів ДФС під час адміністративного оскарження.
Зауваження та пропозиції до Проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань можна надсилати упродовж двох тижнів з дати оприлюднення Проекту на адресу розробника:
- поштову – 04655, м. Київ, Львівська площа, 8, Державна фіскальна служба України,
- Департамент правової роботи – appeal@sfs.gov.ua
- до Державної регуляторної служби України – 01011, м. Київ, вул. Арсенальна, буд. 9/11.