Під час проведення таких перевірок територіальні органи Міндоходів використовуватимуть надані територіальними органами Пенсійного фонду відомості про платників єдиного внеску, зокрема, стосовно подання ними звітності щодо сум нарахованого єдиного внеску, повноти та своєчасної сплати єдиного внеску тощо.
Це дасть змогу не допустити втрат із надходження єдиного внеску на період до нормативно-правового врегулювання порядку обміну інформацією між Міністерством доходів і зборів та Пенсійним фондом.
Нагадаємо, 11.08.2013 набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи» (№406-VII від 04.07.2013), спрямований на вдосконалення податкової та митної політики у зв’язку із створенням Міністерства доходів і зборів України, врегулювання інструментарію адміністрування обов’язкових платежів.
У межах адміністративної реформи питання адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування передано до сфери компетенції органів доходів і зборів. Водночас у компетенції Пенсійного фонду України та його органів залишаються такі функції, як ведення реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснення контролю за достовірністю персоніфікованих даних як підстави для визначення розміру соціальних виплат. Крім того, органи Фонду мають завершити процедури адміністрування єдиного внеску, розпочаті на момент набрання чинності Законом.