Наказом Мінфіну від 20.11.2015 р. №1040 затверджено Порядок подання платником податків заяви про проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки та прийняття рішення контролюючим органом про проведення такої перевірки.
Порівняно з Порядком, затвердженим наказом Міндоходів від 03.06.2013 р. №143, суттєвих змін у новому Порядку немає.
Проте уточнено, що документальною невиїзною позаплановою електронною перевіркою за заявою платника податків (далі - електронна перевірка) вважається перевірка, що проводиться на підставі заяви, поданої платником податків з незначним ступенем ризику до контролюючого органу, в якому він перебуває на податковому обліку. Заява подається за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки, але не раніше офіційного повідомлення податкової про запровадження проведення такої перевірки для відповідних платників податків:
- які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності;
- суб'єктів господарювання мікро-, малого, середнього підприємництва;
- інших платників податків.
З переліку даних, які потрібно зазначати у Заяві, виключено інформацію про спосіб надання документів для електронної перевірки (за допомогою каналу, яким передається електронна звітність, або електронного носія інформації).
Окрім того, Мінфін виключив з переліку підстав для прийняття контролюючим органом рішення про непроведення електронної перевірки таку обставину як фактична діяльність платника податків, що підпадає під діяльність, при здійсненні якої він не може бути платником єдиного податку згідно з підпунктом 291.5.1 ПКУ.
Цей наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування, яке заплановане на 31.12.2015 р. в "Офіційному віснику України"