• Посилання скопійовано

Найближчим часом ПФУ буде надавати увесь спектр дистанційних послуг

Про це зазначив Голова правління ПФУ Євгеній Капінус на підсумковому прес-заході

Найближчим часом ПФУ буде надавати увесь спектр дистанційних послуг

Всеукраїнський прес-тур з метою популяризації нових сервісів веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України завершився 25 квітня прес-конференцією для журналістів Київської, Чернігівської, Черкаської областей та міста Києва. Серед послуг – безкоштовне СМС-інформування, дистанційне отримання довідок з QR-кодом, отримання інформації про страховий стаж, кабінет страхувальника для роботодавців та багато інших корисних можливостей. 

Підсумковий прес-захід відбувся за участю Голови правління Пенсійного фонду Євгенія Капінуса, заступників Голови правління, директора Департаменту інформаційних систем та електронних реєстрів Фонду, керівників головних управлінь Фонду у Черкаській, Чернігівській, Київській областях та місті Києві, а також представників проекту USAID «Трансформація фінансового сектору в Україні».

«Найближчим часом ми зможемо надавати основний масив дистанційних послуг через наші веб-ресурси. Крім того, сьогодні ми працюємо над запровадженням нового сервісу – електронної черги. Кожен користувач веб-порталу незабаром зможе записатисьна прийом до будь-якого відділення Фонду онлайн. Це дасть можливість зекономити час нашим клієнтам і уникнути черг при відвідуванні наших установ. Ми сподіваємось, що сервіси, над розробкою яких працює Пенсій фонд, будуть корисними для усіх категорій громадян», – повідомив Євгеній Капінус.

Довідково: протягом квітня керівники Пенсійного фонду України провели прес-конференції у п’яти обласних центрах країни, залучивши до обговорення темидистанційних послуг понад 200 представників засобів масової інформації.

Джерело: Пенсійний фонд України

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024141
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 373
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 6246
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459