Уряд на засіданні 4 грудня ухвалив низку кадрових рішень, - повідомляє "Урядовий портал".
Кабінет Міністрів призначив:
- Заступником Міністра охорони здоров’я - Коваля Дмитра Михайловича;
- Державним секретарем Мінсоцполітики - Богачову Олену Віталіївну;
- заступниками Голови Фонду державного майна – Єгорова Андрія Олександровича та Кошеленка Костянтина Борисовича.
Уряд звільнив:
- з посади заступника Міністра закордонних справ - Зеркаль Олену Володимирівну;
- з посади Голови Національної служби здоров’я - Петренка Олега Едуардовича;
- з посади першого заступника Голови Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації - Чаузова Олександра Миколайовича;
- з посади першого заступника Голови Державної фіскальної служби - Білана Сергія Васильовича;
- з посади Голови Державної служби з питань праці - Чернегу Романа Тарасовича;
- з посади Голови правління Державної іпотечної установи - Камуза Андрія Олександровича;
- з посади Голови правління ПАТ “Національна акціонерна компанія “Надра України” - Климовича Ярослава Ярославовича.
Кабінет Міністрів поклав тимчасове виконання обов’язків:
- Голови Національної служби здоров’я України на Мовчан Оксану Сергіївну;
- Голови Державної служби України з питань праці на Дегнера Ігоря Анатолійовича;
- Президента Державного підприємства “Національна атомна енергогенеруюча компанія “Енергоатом” на Павлишина Павла Яремовича;
- Голови правління Державної іпотечної установи на Фролова В’ячеслава Петровича.
Кабінет Міністрів встановив переможців конкурсу на зайняття посад державної служби категорії «А» на посади:
- Голови Українського інституту національної пам’яті – Дробовича Антона Едуардовича;
- заступників Голови Державної фіскальної служби - Шендрика Дениса Валерійовича та Зелді Роберта Дезидеровича.
Уряд погодив призначення:
- виконуючим обов’язки голови правління Акціонерного товариства “Державна продовольчо-зернова корпорація України” – Чернявського Саймона;
Кабінет Міністрів оголосив конкурс на зайняття посади першого заступника Голови Державної архітектурно-будівельної інспекції.