Зроблено це з метою приведення форми запиту у відповідність до норм ПКУ у зв’язку з прийняттям Закону №466-IX, Закону №2628-VIII, до Закону №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон №2155), Закону №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» (далі – Закон №851), постанови КМУ від 17.01.2018 р. №55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» (із змінами) (далі – постанова №55) та інших нормативно-правових актів.
Проєкт наказу забезпечує:
1. приведення форми запиту до вимог абзацу четвертого пункту 73.5 статті 73, абзаців першого та другого підпункту «а» підпункту 39.5.2.13 підпункту 39.5.2 пункту 39.5 статті 39 Кодексу щодо отримання контролюючим органом під час проведення зустрічної звірки у порядку, передбаченому пунктом 73.5 статті 73 Кодексу, інформації (документів), яка (які) необхідна (необхідні) для визначення відповідності умов контрольованої операції принципу «витягнутої руки» в ланцюгу постачання/ придбання товарів (робіт, послуг, інших об’єктів цивільних прав, що є предметом контрольованих операцій), від платників податків, які є сторонами контрольованої операції, що перевіряється, задіяні у вказаному ланцюзі, або платників податків та/або інших суб’єктів інформаційних відносин, які володіють інформацією, необхідною для визначення такої відповідності умов контрольованої операції;
2. приведення форми запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки у частині внесення до зазначеної форми посилання на дотримання вимог Закону №2155 та Закону №851.
Згідно з положеннями Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, затвердженої постановою №55, змінюється редакція підпису у формі запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки, а саме: зазначаються найменування посади керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, власне ім’я та прізвище особи.
Крім того, до форми запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки вноситься уточнююча інформація щодо реквізитів суб’єкта господарювання у частині зазначення серії паспорта фізичної особи у разі її наявності.
Очікується, що цей наказ набере чинності через 10 календарних днів з дня, що настає за днем його офіційного опублікування.
А поки що зауваження та пропозиції до проєкту можна надсилати на адресу розробника (Державна податкова служба України): поштову – 04655, м. Київ, Львівська площа, 8, та електронну – dsimov@tax.gov.ua
Додаткові матеріали:
- Проєкт наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до форми запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки» (Завантажити)
- Запит контролюючого органу на проведення зустрічної звірки (Завантажити)
- ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ до проекту наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до форми запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки» (Завантажити)
- ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА до проекту наказу Міністерства фінансів України «Про внесення змін до форми запиту контролюючого органу на проведення зустрічної звірки» (Завантажити)
Джерело: ДПСУ
Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки
Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.
Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.
на мiсяць безкоштовно!Спробувати