• Посилання скопійовано

Відносини з працівниками-ФОПами: які ризики для юрособи?

Податківці під час перевірки зняли витрати з податкового обліку щодо отримання посередницьких послуг агентів в загальній сумі 11,0 млн грн. Адже предметом договору є надання певних послуг за винагороду, які є тотожними трудовим функціям цих працівників

Відносини з працівниками-ФОПами: які ризики для юрособи?

Управління податкового аудиту ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що відповідно до Плану – графіка проведення документальних планових виїзних перевірок платників податків, була проведена планова виїзна документальна перевірка ПП “А”, що займається торгівлею засобами захисту рослин.

Перевіркою встановлено, що ПП “А” віднесено до складу витрат з податку на прибуток витрати, пов’язані з взаємовідносинами із фізичними особами-підприємцями, які одночасно є найманими працівниками ПП “А”, щодо отримання посередницьких послуг агентів в загальній сумі 11,0 млн грн.

Згідно умов агентських договорів, агенти (вищезазначені ФОПи) зобов`язуються надавати від імені ПП “А” послуги шляхом здійснення (укладення) угод, наслідком чого є забезпечення потреб споживачів (покупців) в ЗЗР, мінеральних добривах, мікродобривах, насінні с/г культур, іншій продукції.

Проаналізувавши обставини, норми законодавства в співставленні з наданими первинними документами (цивільно-правовими угодами, актами виконаних робіт, штатний розпис) встановлено, що особи виконуючи роботу, що зазначена в звітах про послуги агента, в цей час фактично здійснювали свою трудову функцію, як працівники ПП “А”, а не як ФОПи, оскільки предметом угод, які укладено між підприємством та фізичними особами-підприємцями, які одночасно є штатними працівниками, є надання певних послуг за винагороду, які є тотожними трудовим функціям цих працівників.

Враховуючи вищевикладене було визначено, що ПП “А” порушено пп. 14.1.11 п. 14.1 ст. 14; ст. 44, пп. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134, п. 135.1 ст. 135пп. 139.2.2 п. 139.2 ст. 139 Податкового кодексу України, внаслідок чого державним бюджетом недоотримано 2,2 млн грн податку на прибуток.

Наразі постановою Верховного суду касаційну скаргу ГУ ДПС у Вінницькій області на постанову сьомого апеляційного адміністративного суду у справі за адміністративним позовом ПП “А” задоволено повністю.

Джерело: ДПС у Вінницькій області

Рубрика: Право і відповідальність/Контролюючі органи і перевірки

Зверніть увагу: новинна стрічка «Дебету-Кредиту» містить не тільки редакційні матеріали, але також статті сторонніх авторів, роз'яснення співробітників фіскальної служби тощо.

Дані матеріали, а також коментарі до них, відображають виключно точку зору їх авторів і можуть не співпадати з точкою зору редакції. Редакція не ідентифікує особи коментаторів, не модерує тексти коментарів та не несе відповідальності за їх зміст.

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі новини рубрики «Контролюючі органи і перевірки»

  • Скільки часу може тривати планова перевірка ДПС?
    Тривалість планових перевірок ДПС не повинна перевищувати 30 р.дн. для великих платників податків, щодо суб’єктів малого підприємництва – 10 р.дн., інших платників податків – 20 р.дн.
    20.11.2024140
  • Що робити у разі арешту рахунку: поради Мінʼюсту
    У разі арешту рахунку передусім потрібно звернутися до банку, щоб дізнатися, у звʼязку з чим накладено арешт. Банк надасть реквізити виконавчого провадження. За цими даними слід вже звʼязатися з виконавчою службою
    20.11.20241 368
  • УВАГА! ДРС затвердила план комплексних перевірок на 2025 рік
    Незважаючи на те, що "воєнний" мораторій на планові перевірки контролюючих органів поки що діє, деяким з них вже дозволено проводити нагляд. Тому ДРС затвердила та оприлюднила наказ щодо комплексних перевірок на 2025 рік. Він налічує 32037 записів
    18.11.20246 6146
  • Мінімізація податкових ризиків: які заходи впроваджуються ДПС?
    ДПС запроваджує нову систему, яка допомагає мінімізувати податкові ризики, поєднуючи проактивні заходи, спрямовані на запобігання можливим податковим порушенням, та реактивні заходи, спрямовані на виправлення ситуації та запобігання її повторенню
    14.11.2024162
  • Ключові заходи ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року
    Ключовими заходами ДПС у межах впровадження Нацстратегії доходів до 2030 року є зміцнення доброчесності та боротьба з корупцією, підвищення рівня дотримання податкового законодавства, автоматизація роботи з боргами, міжнародна співпраця, цифровізація
    14.11.202459