Всі чекали на обіцяне Гетманцевим розʼяснення про послаблення податкових зобов'язань в умовах енерговідключень. Це буде стосуватися підприємств торгівлі (незастосування РРО), і АЗС, і (можливих) прострочень реєстрації ПН, й інших порушень.
А ДПС вирішила поки розповісти про роботу своїх сервісів під час блекауту.
Зокрема, її електронні сервіси, Контакт-центр та система ЗІР працюють у штатному режимі, центри обслуговування платників надають сервісні послуги громадянам та бізнесу незалежно від місця їх обліку.
А для тих, хто хоче, а не може зателефонувати до Контакт-центру працює альтернативний канал отримання інформаційно-довідкових послуг – чат «Контакт-центр Податкової» у месенджерах Viber та Telegram.